dimecres, 15 d’octubre del 2008

Desafiaments, ja l' he fet....

Desafiaments
Les dues Silvias m' han fet un repte :http://desenredandoelhilorojo.blogspot.com/Silvia i l' altre Silvia,http://amblamevaprincesa.blogspot.com/
sí si aquesta, la la lianta,jajajaja.......

primer desafiament, es diu 1000 postres!!!!

-Agafa el llibre mes poper que tinguis, vés a la pagina 18 i transcriu la quarta línia:
així que puc, m' escapo a fer una volta sola i vaig direcció a la sala on dormia de petita, sota els ventiladors....Asha Miro, als dos caras de la Lluna
-l'última cosa que has vist a la tele:
esta casa es una ruina,, quin fart de plorar.....
-el projecte que téns entre mans:
projecte? bueno, es la re-decoració de l' habitació de la Valèria per quan arribi la Martina, tinc moltes idees.....
-el material que t'agradaria provar:
material? que vols dir?

segon desafiament es diu 6 de 5
-5 mobles o objectes de casa que t'agradin

• calendari de terrissa Maya que vam comprar a Mèxic, al nostre viatge de nuvis....lo mexicà ens encanta...
• la foto que tenim dels tres, es la primera que tenim junts...es un record molt especial
• un penjador en forme de nines que tinc al rebedor, per la Valèria quan arriba i penja la jaqueta i la motxilla, m'a grada veure-la amb coses, fa vida.....
• tinc un marc de fotos per 15 fotos a l' habitació de la Valèria, allà estan les meves 13 nevodes del cor....el dia de l' assignació.
• Una foto de la Valèria que tenim a l' entrada de la seva habitació, es de l'estiu passat a casa d' uns amics, la foto, t'està mirant i als seus ulls reflexen molta felicitat....
• i per ultim, les letres amb el seu nom a la porta de la seva habitació, tant debó, poguem possar ben Martina .Y perquè no algun altre?....Martí, Carlota , Guillem o potser un d'africà, qui sap que es depara el futur.....


-5 llibres que t'agradin
• Todo por un hijo.
• Venida de la lluvia, va ser dels primers que llegia sobre adopcions, va ser com si jo fos la protagonista
• L' ocell de la pluja, està escrit per un amic , ja en té 3 de publicats.
• La filla del Ganges i les dues cares de la lluna de l' Asha Miró
• Cisnes Salvajes, estic en ello, pero es un totxo de gruixut.

-5 llocs que m'agradaria anar... ( entenc que són llocs en els que no hi he estat mai )
• fer una ruta pel tot Mèxic en plan motxilero, imposible, pero m' agradaria.
• a la India, però amb el meu home crec que mai hi aniré.....es masa tiquis-miquis...
• Repetir a Guangxi i recòrrer tots els seu racons,si deu vol ven aviat hi tornarem.
• Les Illes Madilves, tumbar-me al sol i no fer res més, sol i més sol...
• Pujar al Machu Pichu, nosé desde sempre m' ha agradat....so sé que em trobaré a dalt de tot, pau?????

-5 quadres famosos.....
• Ostres, la pintura no es lo meu,ni tan sols entec d' estils, pero m' agren els quadres molt raros, aquells que els mires i no es veus res en concret, però que tu els mires i veus un munt de coses que et transmetes moltes sensacions ...
• m' agraden aquells que m' entren ples ulls, res de lo convencional,si veig un i dic aquest, doncs ja està, per lleig que sigui a mí ens transmet coses....
• Els dos que tinc al menjador ,un de la República dominicana, les dones al mercat comprant, es tamany gegant i l' altre de Cuba, que tothom que el veu , diue les cases cremantse, i jo veig, el color, la força i el caliu que et transmet la seva gent.....
• També es molt especial el que tenim de China, tipo pergami fet amb tinta i amb la caligrafia del seu nom, Valèria Chun Yàn i el dibuix de loq ue significa, esperem tenir el de la Martina.

-5 cançons inoblidables
Ostres, cançosn podria fer una mega llista, cada epoca n' ehe tingut de cançcons, però en tinc d' especials...
• Ayer, de Luis Miguel, bueno, m' agraden totes, totes....
• She, d' Elvis Costello, es la del vals del meu casament, inolvidable....
• Faith de George Michel, quins tingues 18 anys....
• Una cançó que no se el titol, pero que quan l' escolto es el record de unes molt bones vacances amb uns amics, abans de ser pares.
• I....nosé alguna de Alejandro Fernadez, es que tot lo mexicà m' encanta...

-5 películes que t'hagin agradat
• Nothing Hill, es maravellosa....Julía Roberts i Hugg Grant, els millors junts....molt romàntica.
• Eric Brocovih, de la Júlia Roberts,es al meva actriu preferida.
• la vida es bella, vamos sin palabras....
• Princesas, m' agrada molt el cinema espanyol.
• Sin tetas no hay apraiso, como está el Duque, jajajajja


Doncs apa ja està ara que faig....
Roser.