dilluns, 20 d’octubre del 2008

M' ha recordat a l' Aina....

Com molt ja sabeu l'Aina i la Valèria són Guangxingueras de diferent ciutat i d'un fisic molt diferent entre elles , es portem 1 més i 14 dies de diferencia, l'Aina és més gran,i aquesta petita diferencia d' edad es nota en moltes coses.....
Ja fa alguns messos que quan veig a la Valèria fer algunes coses o gestos hem recorden a l'Aina,també s' assemblen molt en el caràcter, en canvi en la parla són diferents, l' Aina té una veute fluixeta, dolça, molt suau, i la Valèria té una cacho veu, forta però alhora tendre al dir-te els coses.
Doncs aquesta setmana m' ha vingut molt cops al cap l' Aina , però sobretot aquest matí mentres esmorçaven a la cuina....tenia la Valèria asseguda a la trona i jo estaba d'esquena a ella fent un entrepanet, i si no fos perquè saps que no pot ser haguès jurat que la nena que estava allà asseguda era l'Aina...
Aquesta setmana apart del tema de l' escola i el dormir que ja us vaig comentar en una altre escrit, he notat que ella parla molt més clar, el seu vocabulari es més ric i a aprés moltes cançons a l'escola, a més té molta memoria...doncs parla molt,moltissim i això que ja ho feia, però ara encara més ,i suposo que el seu cervell va molt més ràpid que la seva boca i s' atasca ,per exemple, si vol dir passejem a la niña mami, comença papapapapa....i jo ric i li dic para i tornem, i ella hi torna, pèro torno a riure i llavores li dic, venga arrancate...i es quan ho diu bé, a ella també li fa molta gracias i avegades comença, papapapa...patates...pero espressament...
Doncs quan fa això em recorda l' Aina quan uns messos enrera en una de les nostres trobades la vaig sentir palar i ho feia....i ara parla super bé i molt clar.Doncs crec que la Valèria no trigarà a parlar bé del tot.....i ja no farà falta que la mami li faci de traductora, perquè quan parlen amb mitja llengua que es diu nomès les mamis les entenem? que no parlen el mateix idioma el papis?
Ja sé que els comparacions són odiosses, pero en aquest cas ,m' agrada que
s' assemblin...
Un petó molt fort per l'aina, Silvia espero que no thagi molestat que parles una mica de l' Aina.
Roser

3 comentaris:

Eli ha dit...

jajaja
Tens tota la raó sembla que les mamis tenim la patent per entendre perfectament als nostres fills sense gaires paraules.

M'encantaria escoltar a la Valèria!! Ha d'estar tan divertida!!

Petonets,

Eli

PD: És veritat l'Aina té una veu dolcíssima!

sílvia ha dit...

roser....però com vols que em molesti?????? al contrari!!!!!

aquests moments són una passada.....i això del papapapapapap, és divertidíssim!!!!! no vegis com m'aguantava el riure.....perquè ella la pobre no es frustrés, però a vegades era inevitable!!!!!

és veritat el que diu la roser.....la Valèria i l'Aina s'assemblen en moltíssimes coses, en maneres de fer, en caracter, en actituds.....i a mi m'encanta que sigui així!!!!!jejejejeje

una abraçada enorme a les dues i ja tinc ganes de veure a la Valèria.....

roser.....quan s'ajuntin aquest parell de llorets que no ens passi rès!!!! jajajajajajaja
ja saps que quan l'aina es dispara pot estar xerrant hores.......

petons
síl

Anna ha dit...

Roser,
entres en una època divertídissima...quan comencen a fer frases...jaja!! és la repera! La Laura fa uns 10 mesos que ja va començar a fer frases i et petes de riure...i quan barregen català i castellà ja et parteixes!!!!
Totes les etapes dels fills són maques, ben segur, però per a mi aquesta de començar a parlar m'encanta!!!
ah! jo abans al·lucinava quan les mares em traduien el que deien els seus fills, i jo no entenia res. I ara he estat jo uns mesos traduint a tothom! Ara ja cada cop calen menys traduccions.