dilluns, 21 de juny del 2010

Festa Major Infantil 2010

Ja ha passat un any mes i tornem a disfrutar de la FMI.
aquest any per sort no ha plogut durant la festa del confetti, aixi que es va poguer fer , aixo si, una hora despres d'a cabar-se va fer un ruixat de 5 minuts...

Nomes dir que ens ho hem passat molt be,i que tant els grans com els petits hem distrutats com bojos amb el confetti, aquest any hi havia mes que mai.

les imatges parlen per si soles....
Ja sabeu, pel proper any , esteu tots convidats a gaudir de la Festa Major Infantil.

dimecres, 9 de juny del 2010

Final de curs i preparant el proper

Doncs ja estem a la recta final d'aquest curs.Un curs que va començar al setembre i
que ens ha passat massa rapid.
Tot just fa un any any que feiem la matricula pel nou curs, una nova escola, no la que nosaltres voliem en primera opcio,pero estem molt contents del resultats.Nova senyoreta, nous companys, nous horaris...pero tot aixo ha estat superat i molt mes be del que ens pensavem...
La Valeria hi va super contenta a l' escola,s' ho pasa molt be i ha apres moltissimes coses noves, a escriure, contar, dibuixar sense sortir de la ratlla,i moltes noves experiencies per una nena que ara te 4 anys.

Nomes ens queden 9 dies d'escola i començen les vacances d'estiu...i fins al setembre.

Tambe acabem el dia 22 les extra-escolars que fa, angles i piscina, ja en tinc ganes que ara fa molta calor per sortir de casa a quarts de 6 de la tarda.

Doncs aixo, un curs acaba i ja en preparem el proper....

Hem de comprar els bates noves, ja que en 15 dies alla on els comprem els hi volen..
Tambe estem en ple proces de matriculacio per els extra-escolars del curs vinent,i es que cada vegada aixo es fa mes aviat.

Angles, per descontat que seguira,ha apres moltes cançons i paraules en angles,al principi eren cançons i ella no entenia el seu significat , pero ara ja sap lo que significa cada paraula que ha apres.

Per una altre banda l' hem apuntat a l'Escola de Musica de St Joan, era una cosa que es veia venir, amb lo que a ella li agrada la musica i cantar, i a mes tant les senyoretes de l'escola com la d'angles com el meu cunyat que enten molt de musica ja que a ell ha fet musica i a casa seva tambe tota la vida, ja ens han dit que te molt oida per la musica i que te un to molt bo, a mes, li ensenyes una canço al mati i a la tarda ja te la canta sense cap problema, aixo si, a vegades li tens que dir que prou de cantar, es tot el dia.....

Pero ara ens ha sortit una nova cosa que diu que vol fer....
Vol anar a apendre a ballar, pero no balls macos con diu ella( balls de salo, que els vam provar un dia) si no balls de molta festa, rotllo coreografies que veu a la tele, li encantat, nomes que veu que algun canta i balla a la tele, ja la tens com un boja fent lo mateix.

Aixi que aquesta setmana anire a l' escola de gimnasia artistica d' aqui st Joan on fan aquestes classes, tipo coreo barrejat amb gimnastica a demanar informacio.
Casi totes les nenes de st Joan i van i les que no es perque fan Ballet a
l' altre escola de dansa.

Pero bueno, algo tinc molt clar, primer confirmar horaris de cada activitat i despres veurem a com ho convinem, volem que s' ho passi be amb aquelles activitats que faci pero que no estigui oblidaga, si alguna de les noves no li agrada doncs fora....
hem de respectar que son nenes i com a tal ha de tenir estones d' esbarjo i joc.

ja farem un calendari d'activitats,jajajaja

Petonets

dilluns, 3 de maig del 2010

Canvis als armaris

Com un altre temporada toca fer el canvi de roba als armaris, els primers en notar aquests canvis son els armaris de la Valeria.
Cada anys em passa igual, la gran majoria de la roba no li serveix d'un estiu per
l' altre i mira que no es que li compri justa o petita la roba,al contrari, quasi sempre porta una talla de mes, i es que creix tant que es una passada.
La Valeria es una nena amb un pes i alçada una mica per sobre de la mitja establerte, segons la pediatra, no esta grasoneta, pero si molt ferme.
Ara mateix esta portant talla 4-5 de samarretes i 5-6 samarretes tipo casaca per anar amb leggins,i de pantalons 4-5,els nous, el que te encara de l' hivern son 3-4, pero ja sense la goma a la cinturilla que els estrenyi ja que li apreten.
Els vestits tenim de tot, 4-5 i 5-6, segons el model i el tallatge, i de sabates,les noves un 27.

Aixi que toca triar de l' estiu passat, la que li ha quedat petita en un pilot, per guardar per la Martina, la que ara mateix li va be, pero d'aqui a dos mesos en ple estiu potser noooo, i lo mateix amb la roba d' hiver, la que ja l' hivern no li podrem possar i la que porser alguna cosa siiiii....


Espero que la Martina no trigui molt a arribar o haurem de montar un botiga de roba de nenan,jajaja

i es que em fa cosa donar la roba que a ella ara no li va be, per que es que esta novai potser per la Martina la aprofitarem...Les sabetes ja no les guardem ara ja les començar a destrossar al cole, menys aqulles sabetes que son li compres mes per anar mudada un dia i alla s' estan noves...aquestes si que els guardo.

Ara mateix no se si acaba de posar la roba d' estiu als calaixos o tonrar a deixar la d' hiver, amb els anoracks i botes.Avui s' ha llevat plovent molt i amb un descent considreble de les temperatures, tant que la Valeria ha marxat a l' escola amb l' anorack d' hiver i maniga llarga sota la bata, quan fins ara ja anava amb lleggins a mitja cama, maniga curta i jaqueta primeta.....

Vaja rollo de temps, no m'estranya que els nens agafin refredats, bueno i els grans tambe.

petonets.
Roser

dimecres, 31 de març del 2010

Diumenge de Ram

Com ja es tradicció a casa nostra desde que tenim a la Valèria
que tornem a anar a beneir el Ram, però aquest any fins i tot hem anat a misa,sí,sí a misa...el Jordi va volguer entrar, doncs apa, casi una hora....

Aquest la Valèria va portar casi tota l'estona la palma, bueno,
fins a la tornada a casa,
que va ser més diver anar saltant i corrent per tot el camí, fins que va aterrissar ...
Li vam guarnir la palma amb les garlandes i el Rosari de gominola, tot i dir que aquest any no s'el va menjar, i es que ella no es gaire de dolços, aixó sí, dona-li espetec,formatge o una torradeta amb paté i ja veuràs,jajajaja

Tot sorint de misa li vam volguer fer algunes fotos per tenirne alguna més recent pero va ser quasi impossible fer una més o menys aceptable...tota l' estona fent la mona i pallasades, així así estava per menjarse-la.
Veieu les imatges.

dimarts, 16 de març del 2010

La nevada

El dilluns 8 de març quina va ser la nostra sopresa al pujar les persines a les 8 del matí pper prepararnos per anar a l' escola....estava nevant....

Lo primer de tot que vaig fer va ser trucar a l' escola per si hi hauria escola, com que em van dir que no ho teníen calr, vaig deixar que la valèria dormis una estona més...es va llevar a cap quarts d' once del matí i ja us podeu imaginar la seva cara al portat-la a la finestra, tot tant blanquet.
La cara se li va desencaixar,crec que no s' ho creia, em va mirar i amb un somriure d' orella a orella em va dir, mama, mama, está nevant....corre vestim-nos i surtim ajugar abans que s' acabi.....

Nevava amb molta força, però a estnes era neu i a estones aigua, així que no acabava de cuallar.duramt tot el matí ens la vam estar mirant darrera el vindre, però la cosa seguia igual.
Cap allà a les tres del migida va començar a nevar molt fort i amb molta intensitat, ales hores siq ue agafaba, enm poc menys d'una hora, hi havia casi dos pams de neua ales boreres...yupiiiii, deica la Valèria, sirtima jugar?

Era imposible sortir, la neu anava en totes direccions, iaxí que vam haver d' esperar fins que parés, si es que volia aprar esclar.....

Allà ales 7 de la tarda va parar i tots tres, el papa, jo i la Valèria, preparants amb al roba d' anar a la neu, que vam baixar al carrer a jugar.Al carrer davant de casa nostre tot era neu verge, ningú l' habia trepitjant encara i vam poguer disfrutar de la neu tant toveta.

Vam estar casi una hora jugant, llavorens ja començava a fer fred.

Dimarts al matí, com que encara no hi havia cole,i el papa nomès va nar a treballar un estona al laboratori, vam torar a baixar a jugar a la neu, avui ja feia sol i la neu es desfeia massa ràpid, però en altres indrets encara hi havia prouta neu com per passar una estona ven divertida.



Esperem poguer anar ven aviat a la neu,però aquest cop a la muntanya a baixar en trineu.


dijous, 4 de març del 2010

La Sra de la Panxa

Avui la nostra "Oreneta de Primavera " fa 4 anyets.
Moltes Felicitats Princesa!!


La Sra de la Panxa


En el moment que començes aquest llarg camí, ets concient que la teva filla encara no ha nascut, almenys així ho vaig viure jo , i sempre vaig pensar que la Valèria sería nascuda en el 2006 i
el destí va fer que així fos.


Avui,
com un dia més durant aquest 4 anys, m’ he enrecordat de tu,
m’ enrecordo cada dia de tu, si de tu, Sra de la Panxa.
Tant debó tingués un nom ,una foto o almenys alguna dada teva per donar-te les gràcies.

Quan la miro a ella, m’ enrecordo de tu,
però avui es un dia molt espècial per a nosaltres i potser un día molt trist o dolorós per a tu.
Avui la Valèria Chun Yàn fa 4 anys,
4 anys que de tu va nèixer la nostre filla,
tu que la vas dur nous mesos dins teu, que la vas cuidar, la vas estimar,
li vas donar lo millor de tu per ser com es, espècial…
Tu que vas ser la seva Mare durant 9 mesos per passar a ser la Sra de la Panxa.


Jo, com a mare ,no vull ni puc jutjar-te pel que vas fer, potser obligada per les circumstancies del país en el que vius, potser obligada per un home que no la volia, o una mare que et deia que eres molt jove per tenir fills, o potser ,
potser per mils raons que mai sabrem .

Jo, nomès puc donar-te les gràcies una i mil vegades pel teu gest,
per a mí un gest valent, heròic i dur, molt dur , un gest que com a dona diu molt de tu.
Gràcies al teu gest avui nosaltres som molt feliços,
tenim a la teva Oreneta de Primavera, un troçet teu, la vida de la teva vida .

La nostre filla comença a fer preguntes,
preguntes que tenen breus respostes , i que ella encara no es prou conscient del seu significat.
Preguntes que em van pensar en tu , preguntes en les que les respostes m’ agradrien que fossin unes altres,
respostes en les que li pogues dir la veritat que desconec,
respostes en les que li poguessim dir el nom de qui vas ser la seva Mare durant els 9 mesos que va ser dins teu,
i que ara ets la Sra de la Panxa….

Ara es petita, però un dia no molt llunyà voldrà sapiguer totes aquestes respostes i nosaltres estarem aquí,
per respondre tot lo que sabem, per fer que aquest moment sigui màgic,
potser ella no s’enrecordarà de tu,però que pugui dir orgullossa, vaig neixer de la Sra de la Panxa.

Per tu, siguis on siguis, que cada dia cuidas d’ella, l’ estimes i la protegeixes,
Per tu, es el seu primer somriure que els meus ulls veuen cada matí.
Per tu, son els petons que ella tan dolçament ens fa,
I per tu son les abraçades que ens fa mentres et diu t’ estimo.

Per tu, Sra de la Panxa,
sempre tindrem un record,
un pensament i un motiu d’agraïment.


Gràcies, siguis qui siguis i
estiguis o estiguis.


Roser ,Jordi i Valèria Chun Yàn

divendres, 12 de febrer del 2010

Carnestoles a l' escola







Aquesta setmana ha sigut una mica mogudeta,cada dia a l' escola han portat una cosa diferent per disfrassar-se.

Dilluns el davantal, dimarts una corbata, dimecres un barret ,dijous, uns mitjons desaparellats i per fora dela pantalons, i divendres la cara pintada a més de tot lo de la setmana.
A ella li encanta , així que cada dia a anat molt contenta a l'escola.


Us deixo unes fotos perque en gaudiu.

I demà la rua del Carnestoltes de St Joan.