dissabte, 7 de febrer del 2009

Em desafien!!!!
La Silvia, la mami de l' Aina, m' el passa i ja que mai els faig i perque no sigui dit aquest els faig ara mateix....

Començo:

-com és el teu despertar?
Fins ara molt feliç ja que cada matí em despertaba amb el sonriure de la Valèria, pero fa una setmana que treballo, començo a les 7 i m' el perdo, el trobo molt a faltar......

-estació preferida de l'any
l' estiu, sens dubte, encara que faci molta calor, el sol i jo sóm amics, i necesito pendre'el per recarregar les piles....a més els sopars al terrat no tenen preu....

-què fas al temps lliure?
intento disfrutar de la Valèria i el Jordi tot el que puc.

-menjar preferit
Mexicà i Xinès, encara que m' agraden com apreferides a moltes altres coses, depen de l' ocasió .

-dia de la setmana que prefereixes
ara el divendres a la tarda , la setmana laboral ja ha acabat, i tenim dos dies per fer coses els tres,entre elles poguer esmorçar junts...

-algún lloc que t'agradaria visitar....
per descontat Cenxi, on va neixer la Valèria, també tornar a Nanning i poguer anar a Mèxic amb la Valèria, en aquelles platjes s' ho pasaria pipa.

-a què téns por?
a posar-me malalta i no poguer cuidar de la Valèria i del Jordi, també a que els meus es possin malats.....

-què és per tu un blog?
una mena de diari on puc expresar-me sense por al que diran...

-et costa perdonar.....
crec que un engany....però preferixo no tenir que pasar-ho.

-què anyores?
a la meva yaya, casi em vaig criar amb ella i la trobo molt a faltar.

-com vius el nadal
desde que tenim a la Valèria son molt especials, tornar a haver aquella alegria de quan eren petits....

-qui va formar el teu millor concert
Luis Miguel.